sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Tot timpul!

Am inceput sa invat la FIMR, o materie destul de interesanta zic eu. Cel putin lectura cursurilor imi face placere, mai ales ca imi pot imagina in spatiu cam tot ce citesc si vad felul cum vitezele si vectorii se compun pt. a forma alti vectori si asa mai departe.

Partea proasta aici e ca tot timpul reusesc sa fac cel putin cate un drac. De data asta am fost extrem de surprins cand am scos un caiet pe jumatate ud din geanta in fata caruia am petrecut cel putin jumatate de ora cu foehn-ul. Se pare ca o noua adaugare la Legile lui Murphy ar fi: "Impermeabil: NU!". Pe eticheta scria impermeabil, evident.

Ma intreb ce inteleg ei prin impermeabil. Pot traversa Dunarea in lung si dupa si Marea Neagra cu ghiozdanul in spate si tot nu se uda sau pur si simplu suporta doua picaturi de apa? Si de ce nu spun cata apa poate lua la bord pana cursurile mele inoata?! Sa scrie pe eticheta: "Poti merge pe ploaie cu el dar NU il poti folosi pe post de pluta!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu