luni, 9 noiembrie 2009

Clatite la Uneksia

Stateam in pat cu ganduri de curatenie generala in camera cand suna telefonul a clatite si un "ce ai mai facut bha in ultimul timp?" la uneksia in bucatarie. Sincer sunt un adevarat devorator de clatite bune dar nu pot spune ca am un talent natural pt. bucatarie asa ca de data asta voi lasa facutul de clatite pe seama celor care stiu.

"-Dani..iti miroase laptele asta bine?
-Nu!
-Hai ca pt. clatite merge.
-Nu!
-Bine..facem cu apa minerala."

Si asa ne-am pus pe treaba, ea pe facut clatite eu pe stresat ea si au iesit.. cum au iesit. (Dau vina pe mine in totalitate aici).

"-Dani..am numai miere. E ok?
-Nui-i bai."

Stiu ca acum ma injura ca i-am umplut masa cu miere si ca am intrebat-o daca se poate deduce o ecuatie matematica si general valabila care sa formeze un algoritm pt. coacerea clatitelor.

---

Si acum fara legatura cu ce am scris mai sus, trebuie sa ma inveti sa fac clatite..si sa fac si ceai de piersici! Da, TU!

Un comentariu: