miercuri, 18 noiembrie 2009

De ce lumea ma iubeste mai putin cand dorm mult:

1. pentru ca de obicei sunt hiperactiv
2.pentru ca atunci cand dorm mult sunt exponential mai 1.
3.pentru ca sunt de parere ca se poate face hamburger cu gem de afine
4.pentru ca chiar incerc 3.
5.pentru ca imi pica gem de afine pe jos
6.1.pentru ca nu observ 5. si il car pe talpa prin toata camera
6.2.pentru ca nici dupa 6.1 nu observ si ma urc nu in patul meu sa fac o fotografie pe geam
7.pentru ca ma consider obosit la inceput de zi si beau cafea
8.pentru ca ma consider obosit la inceput de zi si mananc si ciocolata
9.pentru ca am ideea de a imi mai cumpara si Pepsi
10. ce ziceati de energizante? 10. auuu..ce am facut acum?!
11.pentru ca scriu prea mult pe blog
12.pentru ca nimic din ce sciu nu are sens
13.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu