miercuri, 4 noiembrie 2009

SuntPeDrum

No.. chiar am crezut pentru cateva luni sau asa ca pot sta departe de blog, de scris. Dar chiar nu e asa, chiar nu pot sa stau un moment fara sa imi notez o idee, cat o fi ea de traznita.

E ca si atunci cand Uneksia (va aparea si ea la blogroll in curand, sau mai exact dupa examenul de la PTDM) imi spunea ca sunt singura persoana care se poate gandi sa mute fictiv Soarele si sa vada ce fac planetele dupa sau care intrun timp incerca sa demonstreze cu foarte multa dedicare faptul ca un plan este o dreapta (mai tarziu am aflat ca o dreapta este intersectia a doua plane, dar chestia cu Soarele nu o las inca).

Si uite asa, iar sunt pe drum.. iar ma vad pas cu pas mergand pritre frunzele toamnei cautand un loc unde sa imi savurez cafeaua si sa ma simt bine.

-Imi cer scuze pt. calitatea fotografiilor, vor veni si intr-o forma mai buna imediat ce dau de internet mai rapid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu