joi, 5 noiembrie 2009

Coridoare and Basescu

Dupa ce evident ca simt ca am cam dat in bara cu examenul ala (si vecunul ramasese fara costita de porc, asa ca a trebuit sa mi-l sacrific pe al meu chiar asa mic si firav cum era) m-am gandit ca o serie de foto de camin nu ar strica.

Mi-am luat aparatul si m-am mutat pe coridor.. in urma cu 2 ore. De atunci de fiecare data cand ridic aparatul la ochi trebuie sa iasa cineva dintr-o camera sau sa urce cineva pe scari. Daca ma gendesc mai bine este un fel de lege a lui Murphy (mare om) aplicata in fotografie ideala. (Sa nu uitam geniala replica aplicata obiectivelor: "Autofocus: won't").

In rest ciocolata si Pepsi.. si stiri. Basescu deja este un cuvant la care incep sa am greata cam in acelasi fel in care ai greata la ciuperci spre exemplu. Iti dai seama ca a fost ciuperca doar dupa ce ai inghitit-o si deja stii ca te asteapta fie noaptea cu capul in "veceu" fie cu posteriorul in ea. E deja epidemie de el, la stiri, la cafea, la masa.. sau pentru mine toata ziua. Incepe cu "Azi domnul presedinte B.." si o da inainte..si inainte..si inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu