sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Sorcova

Mai tineti minte cum era cand eram copii? Eu acum mi-am adus aminte de momentul in care am mers cu sorcova sa zic pe la 8-9 ani asa. Mirosea a vin fiert si scortisoara pe scara blocului dar la varsta aia dulciurile erau pentru mine prioritatea. Am mers cu un etaj mai jos, la Titi, si am pus la cale un adevarat plan despre cum sa ne imbogatim de pe seama vecinilor.

Parca ma vad: eram un copil blond fara un dinte mare in fata si cu o sorcova multi-colora de cel putin 3 ori cat capul. Chiar aveam serioase probleme in manuirea ei dar cred ca asta era eclipsata de emotiile din pricina versurilor pe care tot le incurcam la varsta aia. Din fericire Titi le stia mai bine sau pur si simplu eu nu mai tin minte de cate ori ne-am incurcat.

Ideea este ca ne-am "imbogatit" in seara aia: un 60 de mii, o nuca si niste prajiturele mi-au ramas dupa impartirea prazii dar eram asa de fericit! Si astea mai mult de la usile noastre pentru ca restul vecinilor mai inchideau odata usa cum vedeau pe vizor doua sorcove plutind undeva la o schioapa deasupra pamantului..

Si nu stiam de mess, de blog iar cei 60 de mii cu care imi puteam cumpara eventual provizii pentru doua zile de pufuleti erau ascunsi de mult bine undeva prin camera..ca sa nu ii fure hotii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu