miercuri, 4 noiembrie 2009

Ingrasam Porcu'

Mai.. nu stiu cum e la voi la facultate/scoala dar eu tot timpul simt ca am un bagaj de informatii despre un curs cat un purcelus inainte de examen pe care peste o noapte incerc sa il fac de taiat de Craciun. Acum si purcelusul il poti taia de Craciun dar parca iti dau lacrimile cand vezi ca jumatate din el se duce intr-o farfurie a unui invitat ceva mai rotunjel.

Si lasand metaforele triste, eu ce fac maine la examen? Mi-am calculat atent optiunile:
  1. Nu merg si las purcelusul la crescut pana la prezentarea a 2-a
  2. Ma duc cu Piggy de zgarda si ma fac de ras in targ (nu trec)
  3. Ma pun si ingras pana maine de macar sa aibe niscai sunculita pe el (de-un 5)
  4. Varianta 3 cam pica din start.. imi e somn.
  5. Ma las de crescut porci si o dau pe ceafa de pui de aici inainte.
Ok.. ma duc sa dorm. Ne vedem maine la 9:30 la o fripturica.
Din ce fripturica? Suntem romani, dom'le..rezolvam noi de ceva de pus pe gratar de la vecinu' :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu