joi, 3 decembrie 2009

God 2.0

" 0. Has anything you have done made you life better? "

M-am gandit sa il programez altfel. Era super ok cum era pana acum, cu arca lui Noe, bilele de foc din ceruri si asa..dar parca e vremea pt. ceva nou. Plus ca am observat ceva erori destul de grave in metoda credibilitatePlusPlus in ultimul timp si vad ca parametrii s-au dus in clasa Dracu in ultimul timp. (mai ales dupa ce anulCurent=>2000 este un dezastru)


Sincer as putea adauga niste mici modificari la tot, nu o restructurare majora:

1) Am observat ca variabila popaDeLaBiserica a devenit popaDeLaBisericaNesimtitSiCareCereBaniSaItiDeaCuBusuiocuInCap si asta nu imi place. Nici nu stiu cine a editat codul dar am auzit ceva de societateRomaneascaCorupta (variabila locala) care si-a bagat nasul. Vedem aici ce avem de facut.

2) Nu imi mai place toata chestia cu credincios=mersLaBiserica. Nu s-au uitat si ei cand au compilat ca dadea eroare?! Sunt variabile total diverite in fond si la urma urmei. Eu as introduce asa:

public void credincios(String numeCredincios)
{
this.numeCredincios=new String(numeCredincios);
}

Nu as mai baga toata aia cu mers la Biserica. Mi se pare cam redundant tot codul.

3) As introduce un nou set de valori pt. numarBiserici[]. E deja mult prea mare si desi sunt foarte multe lucruri bune facute de ei si asa..mi se pare ca o societate a carei caramizi incep sa cada nu are nevoie de alte cladiri ci doar de consolidare.

4) In speranta ca acest post nu a fost deloc luat in serios as vrea sa va spun ca God 2.0 a dat eroare critica de compilare ("You are too piuny too compile")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu