sâmbătă, 12 decembrie 2009

Cine sunt?

Ok..cum te mai simti? Spune-mi ce e pe capul tau.

Ma intreb cateodata cine sunt si de ce imi fac de mult ori viata asa de grea. De ce gandesc atat si nu o pot lasa sa curga in albia ei naturala. Am sapat canale intregi in stanca incercand sa vad cum fluidul se prelinge in alte circumstante, am facut baraje pt. a pastra momentul cat mai mult dar s-au spart si viata a curs mai departe.

Acum fara metafore. Esti ok?

Sunt un prost! Sunt un porst care pune sub semnul intrebarii cunoasterea, timpul, spatiul si sentimentul.
"-Dani, asta e Momentul Fortelor.
-De ce?
-Pentru ca asa e definit.
-De ce e asa el definit, de ce M=r x F? Ce inseamna r x F, ce e in realitate?"

Marian mai e? Mai ai vreo obsesie?

Sunt obsedat de Post-its! Le am peste tot. Daca ar fi sa ma trezesc cu unul pe frunte intr-o zi nu m-ar mira. Cred ca si gandurile le am lipite pe interiorul cutiei craniene cu mici neuroni in forma de stickere galbene.

Atat?

Am o deschidere ciudata pentru modele si puzzle-uri. Ma fascineaza, ok! Stiu ca trebuie sa fiu sincer aici. Cand incep unul imi e greu sa nu il termin.. Si puzzle fizic neaparat, ci mintal..sa zicem..ghicitori, teoreme, chestii iesite din comun.

Ok..sedinta s-a terminat. Ne vedem data viitoare la aceeasi ora? Si nu iti face griji..stii bine ca exista confidentialitate psihologului asa ca ce spui aici doar eu voi auzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu