miercuri, 9 decembrie 2009

Eu si Dani

a.t.: Tu ce faci?
eu: Voi visa in continuare. El tot timpul munceste, tot timpul scoate formule si asa..dar nici fara mine nu poate. Eu sunt visul, imaginatia si deschiderea lui spre nou..el..e mai prafuit decat camera in care isi petrece timpul.

Sub o lumina de veioza are partea lui din creier si nu iasa, nu viseaza. Dani nu traieste, eu traiesc. Dani nu simte, eu simt. Dani nu vede, eu vad pentru el. Dar Dani demonstreaza, Dani stie. Ii place sa stie. Ii place sa ii dau un vis si sa il puna pe foaie, sa considere toate variantele posibile..si daca nu poate..atunci eu voi veni si il voi plictisi cu visele mele..si se va da batut doar ca sa tac. Ca sa nu imi mai auda gura cum..asa cum zice el.."mi-o bat degeaba cu lucruri pentru muritori". Se considera si nemuritor, apropo. "In formule omul devine nemuritor" imi zicea. Prostii de prosti parerea mea.

V-am spus cum are de gand de Craciun sa demonstreze ca Mos Craciun e de fapt o formula matematica intinsa pe Spatii Hilbert..mai exact e parte din L^2? Ma bate la cap de ceva saptamani sa ma uit peste foile lui dar refuz pt. ca stiu ce s-a intamplat data trecuta cu Iepurasu'. A luat un iepure si a incercat sa il dreseze pt. a demonstra opusul..ca el nu poate aduce cadouri in spate. Si a luat si o iepuroaica pt. a nu se simti singur iepuroiul. Doua saptamani am carat la iepuri din creier dupa... vedem iepuri si in cana cu ceai.

2 comentarii:

  1. @Adina T.: Nu pot sa iti dau un raspuns la intrebare, cred ca e prea mult de exprimat pentru o combinatie random de cuvinte :P ;)

    RăspundețiȘtergere