marți, 5 ianuarie 2010

To Do

Dani-quote: "Orice propozitie pentru a fi adevarata trebuie sa decuga dintr-o propozitie general adevarata (eg: 1=1). In orice alt caz ea este atat gresita prin demonstratie cat si imorala din punct de vedere al metodei intuitive care a dus la nascocirea ea. Dar in cazul meu toate sunt asa."

De ce cand imi fac o lista ToDo tot timpul ajung sa imi mai fac o lista in care pun toate chestiile pe care nu le-am facut din lista initiala?! E deja exasperant si tragic mai ales cand vine vorba de chestii ca urmatoarele:

-salvarea lumii
-omorarea balaurului cu 7 capete
-calatorie in timp

Ce-a de-a doua a fost ok, deja am experienta dar la ultima m-am poticnit. Adica..ok, hai sa presupunem ca am ajuns la un rezultat corect din punct de vedere matematic (sau care pare corect) dar problema este ca daca ne uitam inapoi pe demonstratie vom vedea doar intuitie, doar momente in care am luat A si B si le-am unit fara ca sa aibe vreo legatura eviodenta sau sa am vreo dovada ca A se poate uni cu B.

Intuitia este atat de importanta ca imaginatia si mult mai importatnta ca cunoasterea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu