joi, 21 ianuarie 2010

Ecuatii

Dani-quote:"Sunt sigur ca solutia e undeva in calcule. De vina e doar incapacitatea mea temporara de a gandi in afara tiparului"

De multe ori am scris ecuatii pe tabla. Unele simple, altele fara sens, altele deduse si atele deduse prost..cred ca aici conteaza starea de spirit si cat de mult iti va afecta calcului o formula dedusa la inceput gresit. Am observat totusi ca solutia e acolo, indiferent de modul in care e dedusa o formula..singura probleme evident fiind eu. E greu sa iti pui probleme pe care sa incerci a le rezolva si apoi sa gasesti o alta gandire pt. a le rezolva efectiv. De cele mai multe ori cand iti pui probleme gandesti intr-un tipar dar cand trebuie sa o rezolti (la fel..de cele mai multe ori) trebuie sa iti schimbi gandirea.

Ma uitam la porti AND, OR, NAND ssmd. si m-am gandit ca din cele 15423 de sumatoare pe care le am de invatat pt. examenul acesta nu are rost sa incerc sa invat fiecare tip de sumator cu 12345 de tipuri de porti si am facut tranzitii intre ele prin tabele si asa mai departe..sincer ce sentiment frumos e atunci cand dintr-o mare de 1 si 0 poti sa deduci ceva ce macar seamana a ecuatie logica..sau nah..putin logica..:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu