marți, 19 ianuarie 2010

Incapabili

Suntem fiintele limitate ale propriului nostru univers limitat. Am fost invatati in stilul asta.. am fost dusi la cursuri si laboratoare cu oameni limitati, incapabili sa isi atinga limitele gandirii dar care cred ca pot modela un caracter, un viitor. Ne spun ca doua drepte sunt paralele fara posibilitate de a intreba "de ce?". Si cand unul se ridica si spune ca exista drepte paralele care se intalnesc cei din jur il trag in jos inapoi in gloata spunandu-i "esti tembel? nu vezi cum se uita toti la tine?".

Si ce are? Ne e rusine sa gandim? Da, din cate vad. Si mai ales in tara asta.

Noi suntem Romania. Noi suntem cei care avem datoria de a spune NU cand suntem calcati in picioare. De a spune nu si de a ne ridica si de a ii spulbera pe cei care asupresc. Si ce daca sunt de-ai nostrii?! Tradatorii tot timpul vor avea parte de mai multa suferinta decat asupritorii si schimb noi, cele 20 de milioane de romani ii punem pe scaune de piele in parlament si guvern si le mai dam si puterea de a da legi de kkt. Pai pana cand dom'le, pana cand?!


Vreau sa cred ca putem mai bine, vreau sa cred ca ne-am saturat de tot ce e aici, de toate drumurile sparte, gunoaiele de pe strazi si aurolacii care isi croiesc drum printre ele. Adevarul doare dar oare putem suporta putina durere pentru a trece peste tot ce avem aici. Sincer, acum 20 de ani am avut puterea sa ne ducem si sa rasturnam un lider dar acum, in mizeria asta de democratie comunista in care din cand in cand mai calca cate o masina stam si ne scaldam. Ne place sau suntem incapabili de organizare.

Tot timpul am avut visul ca ne vom uni la Timisoara asa cum am facut-o acum 20 de ani si ca vom merge pana la Bucuresti unde vom aplica metoda Tepes pe cativa oameni (si apropo de Tepes..mare om. Pe vremea lui macar era liniste in tara). De ce nu putem face asta? De ce nu putem face putina organizare..

Eu sugerez sa ne luam doua zile de concediu toti si sa mergem sa rasturnam un sistem de condurece. Ce ziceti?Cursiv

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu