sâmbătă, 16 iulie 2011

Politica de garantie Real - problem solved

Dupa cateva discutii prin e-mail cu reprezentantii de la Bucuresti ai Real Hypermarket problema a fost rezolvata cu politica de garantie Real. Mi s-a spus ultima data sa ma duc cu bonul la cei de la garantie si totul se va rezolva, dar din pacate nici acest moment nu a fost foarte simpatic, asa cum ma asteptam.

Initial mi-au spus cei de la garantie ca imi vor lua iar produsul (IAR..IAR?!?!) si ca va trebui sa revin dupa el iar (IAR?!?!) in momentul in care revine si produsul de la garantie. Acum, din experienta mea cu satisfactia clientilor si cu optimizarea unui serviciu, cred ca cel mai important este ca un client sa plece fericit. Eu nu as fi plecat fericit.

Din fericire D-na Anamaria Costa, Store Customer Manager in cadrul Real Hypermarket Timisoara a rezolvat problema foarte usor. Eu mi-am primit banii inapoi si am putut pleca fericit la cumparaturi in Real Hypermarket. Astfel, un client fericit care se va mai intoarce sa cumpere - din pacate ma voi rezuma la orice produs care nu trebuie returnat pentru garantie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu